Zaktualizowano: 3 października.2021 r.

Zmiany w rejestracji i logowaniu do portalu PUE ZUS zostały wprowadzone. Do tej pory, aby korzystać z profilu na portalu PUE ZUS należało podać obowiązkowo swój adres e-mail. Po wprowadzeniu zmian można podać adres e-mail albo numer telefonu. Zarówno adres e-mail lub numer telefonu muszą być unikalne i przypisane wyłącznie do jednego profilu.

Zmiany w rejestracji i logowaniu do portalu PUE ZUS

PUE ZUS – co to jest?

Platforma Usług Elektronicznych ZUS (PUE ZUS) to narzędzie, dzięki któremu internetowy klient Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ma możliwość w jednym miejscu zrealizować większość spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi, świadczeniami i płatnościami bez wychodzenia z domu.

Zmiany przy rejestrowaniu profilu na PUE ZUS

Przy rejestrowaniu profilu na PUE należy wskazać, czy przypisać do niego adres e-mail, czy numer telefonu. Jeśli profil na PUE już istnieje, informacje te trzeba podać przy logowaniu.

Koniecznie sprawdź instrukcje ustawienia adresu e-mail albo numeru telefonu na portalu PUE ZUS:

Zmiany w powiadomieniach o zdarzeniach na portalu PUE ZUS

Wprowadzone zostały również zmiany w subskrypcji, czyli powiadomieniach o zdarzeniach na portalu PUE ZUS. Od teraz można ustawić różne adresy e-mail oraz numery telefonów dla każdego kontekstu, z którego dany użytkownik korzysta na portalu PUE. Jeśli np. użytkownik obsługuje kilku płatników, dla każdego może wskazać oddzielne adresy e-mail oraz numery telefonów do wysyłki powiadomień.

Koniecznie sprawdź instrukcje związaną z powiadomieniami o zdarzeniach na PUE ZUS:

5/5 - (2 votes)